Gyakran ismételt kérdések

Hol lehet megvásárolni a termékeket?

Cégünk szinte minden magyarországi hálózatba szállít, amennyiben elküldi településének nevét, kollégáink elküldik a boltok listáját, ahol termékeink megtalálhatóak.

Reklamációval kapcsolatosan kit lehet keresni?

A kapcsolatok menüpontban lévő elérhetőségek bármelyikén tud jelezni esetleges problémákkal kapcsolatosan.

Gyártanak-e színhúsból terméket?

Igen, cégünk színhús panírozásával előállított termékeket is gyárt, amennyiben megkeres minket, megadjuk a legközelebbi bolt/nagykereskedő elérhetőségét akin keresztül, ezeket a termékeket is megvásárolhatja.

Hogyan léphetek Önökkel kapcsolatba?

A kapcsolat menüben megtalálható elérhetőségek bármelyikén el tud minket érni, telefonon: 8-16 óráig, e-mail és faxon a nap 24 órájában fogadjuk a megkeresésüket.

Rendeléseket hogyan és mikor tudok leadni?

A rendelés menüpontban elektronikusan 0-24, telefonon pedig 8-16 között várjuk hívásaikat.

Éttermem van, de nagy kiszerelésben lenne szükségem (5-10kg/tasak) termékre, van-e erre mód?

Igen, cégünk Gastro kiszerelésben is gyárt termékeket, kérjük vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal, és tájékoztatni fogjuk ezek lehetőségéről.

Tudok-e közvetlenül Önöktől rendelni árut?

Cégünk mint gyártó, kizárólag nagykereskedőkkel áll szerződésben, amennyiben Ön rendelkezik ezek bármelyikével, és minimum 3 kartonos rendelést tud vállalni, szívesen állunk rendelkezésére.

Boltom van de nem tudok 3 egész kartont rendelni, van-e lehetőség kartont bontani, vagy kevesebb árut kérni?

Sajnos nem áll módunkban kartont bontani. Amennyiben megkeres minket megadjuk az Önhöz legközelebbi nagykereskedő partnerünk elérhetőségét, aki szívesen áll rendelkezésre.